طرز ته چین اسفناج با مرغ و راز خوشمزه شدن ته چین اسفناج شمالی

پنجشنبه 17 خرداد 1397
8:25
omid

طرز ته چین اسفناج با مرغ و راز خوشمزه شدن ته چین اسفناج شمالی

ته چین اسفناج به طور قاطع می شود ته چین را یکی از غذاهای دوست داشتنی ما ایرانی ها دانست. خواصی که اسفناج دارد می تواند برای کودکان نیز مفید باشد. ته چین هم به نوبه ی خو انواع اقسام دارد. در این قسمت قصد داریم ته چین اسفناج با مرغ را آموزش دهیم. اگر هنوز این غذا را امتحان نکرده اید، توصیه می کنیم حتما برای اهل خانه تهیه کنید تا از طعم بی نظیرش بی نصیب نمانید.

ته چین اسفناج با مرغ,ته چین اسفناج با رب انار,ته چین اسفناج بدون گوشت

ته چین اسفناج با مرغ

برای تهیه ته چیت اسفناج با مرغ لازم است مواد لازم را تهیه کنید. این مواد در جدول زیر آمده است. می توانید به راحتی همه آن را تهیه کنید.

مواد لازم ته چین اسفناج

برنج 3 پیمانه
ماست پرچرب 1 پیمانه
تخم مرغ 1 عدد
زعفران دم کرده نصف فنجان
مرغ 400 گرم
پیاز متوسط 1 عدد
اسفناج تازه 500 گرم
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
نمک، زردچوبه، فلفل سیاه به مقدار نیاز

1) ابتدا برنج را کمی نمک بزنید و تقریبا دو ساعت اجازه بدید تا خیس بخورد. در هر ظرفی که می خواهید مرغ را بهمراه آب، پیاز، نمک، فلفل، زردچوبه و پودر سیر نیم پز کنید. آب را به جوش بیاورید و برنج را به مدت 10 دقیقه بپزید. دقت کنید که برنج را کمی نرم می خواهیم کنیم. پس پخته نشود. سپس برنچ را در دو ظرف بریزید و کناری بگذارید.

2) حال آبکشی برنج را انجام دهید. مشغول به خرد کردن اسفناج ها شوید. و سپس آن را روی حرارت قرار دهید. ( در قابلمه بریزید ) چند دقیقه ای طول میکشد تا آب اسفناج تبخیر شود. سپس روغن اضافه کنید و تفت دهید.

ته چین اسفناج با مرغ,ته چین اسفناج با رب انار,ته چین اسفناج بدون گوشت

ته چین اسفناج با رب انار

3) وقت آن است که کمی رب گوجه به اسفناج بیفزایید. کمی صبر کنید تا رب رنگ بگیرد و بوی خام بودنش کم شود. کمی هم فلفل و نمک بریزید. سپس از روی حرارت بردارید.


[ بازدید : 384 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]