شنبه 11 فروردين 1397
13:14
omid

طرز تهیه رنگ مو زیتونی دودی روشن بدون کلره و 20 مدل رنگ مو

طرز تهیه رنگ مو زیتونی دودی روشن بدون کلره

سلام خدمت شما کاربران عزیز سایت نمکستان,طرز تهیه دودی و روشن را نیز آماده کرده ایم. قبل از ذکر نکته ای در مورد انتخاب رنگ مو برای بانوانی که دارای پوستی در درجه رنگی (رنگمایه) زیتونی و چشمان قهوه ای دلربا هستند، یک کاری را قبلش باید انجام دهیم. اینکه درمورد اهمیت تعیین رنگ موی مناسب برای رنگ پوستتان، کمی بیشتر آموزش ببینید.در ادامه همراه باشید.

طرز تهیه رنگ مو زیتونی دودی روشن بدون کلره

انتخاب رنگ موی مناسب برای پوست های رنگ زیتونی

شما به یکسری تغییراتی احتیاج دارید:
از دوران کودکی یادمان هست که مادران برای تقویت و براق نگه داشتن موها از روغن نارگیل استفاده می کردند – که این نشاندهنده سلامتی مو بود. ولی ما در این دوره زمانه، تغییر و تحول را می پسندیم.

طرز تهیه رنگ مو زیتونی دودی روشن بدون کلره

در مورد نکات مثبت، ویژگی ها و شخصیتتان کمی فکر کنید، و سپس از خودتان بپرسید، که آیا رنگی موی بازیگران و مدل های داخل مجله، برای ایست شما مناسب خواهد بود یا خیر! همیشه یادتان باشد آنچه که بر روی شخصی جذاب بنظر می رسد ممکن است برای شما ناجور و نامناسب باشد. به همین دلیل خیلی مهم است که سایه درست و مناسبی را بکار ببرید، آن رنگ هایی که باعث تعریف و تمجید افراد از رنگ پوستتان شود و متضاد آن نباشد.

طرز تهیه رنگ مو زیتونی دودی روشن بدون کلره

رنگ پوست شما چیست؟

ما دارای پوستی در رنگ های سرد و گرم هستیم، و روشی وجود دارد تا ما متوجه شویم که کدامیک را داریم. مراحل به این صورت می باشد:

  • ابتدا صورتتان را با تمیزکننده ملایم گیاهی بشورید تا تمامی چرک ها، دوده ها، ناپاکی وآلودگی ها برداشته شود.
  • در اتاقی که به اندازه کافی دارای نور طبیعی است، در جلوی آیینه بایستید.
  • در یک دست، برگه های کوچک برنگ قرمز و زرد را نگه دارید.
  • در دست دیگر، برگه هایی برنگ آبی، نقره ای، سبز و سفید را نگه دارید.
  • هر کدام از برگه ها را تک تک برروی سطح پوست صورتتان قرار دهید.

طرز تهیه رنگ مو زیتونی دودی روشن بدون کلره

اگر رنگ خاصی پوستتان را زیباتر جلوه داد و باعث درخشش و تابش بیشتر چهره شما شد، برای مثال اگر رنگ زرد و قرمز پوستتان را زیباتر جلوه داد، در نتیجه شما دارای رنگِ پوستی گرم هستید. اگر این موضوع درمورد سایر رنگ های دیگر گروه رنگی صدق کند، درنتیجه شما به گروه رنگِ پوستی سرد تعلق دارید!
شما می توانید این ترفند را زیر نور خورشید انجام دهید، تا تک تک برگه های رنگی را بصورت مجزا امتحان کنید. رنگ پس زمینه-آبی به معنای داشتن رنگ پوستی سردتر می باشد، درحالیکه رنگ پس زمینه-سبز به معنای داشتن رنگ پوستی گرمتر می باشد.

طرز تهیه رنگ مو زیتونی دودی روشن بدون کلره


[ بازدید : 361 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]